Ofte stilte spørsmål

Frakt
- Pakke levert på døren med sporing.
- Pakke levert på postkontor i ditt område med sporing.
- Pakke i postkassen med begrenset sporing. (maks 2kg)
Våre varer blir fraktet av Bring og Posten Norge.
Nei, det er kun mindre varer som kan sendes som pakke i postkassen. Maks vekt for denne løsningen er 2 kg. Om du ikke får opp valget «pakke i postkassen» i kassen, så betyr det at sendingen er for stor for levering i din postkasse ifølge Posten sine retningslinjer.
Du skal heller ikke bestille «pakke i postkassen» når du er usikker på om sendingen passer i postkassen, selv om den veier mindre enn 2kg. Skjer dette så påføres selger et gebyr fra Posten, og kjøper må vente lenger på å motta sin vare.
Pakke i postkassen har også begrenset sporing, dvs at sendingene kun blir registrert når de ankommer de forskjellige postterminalene.
Hvis du har bestilt levering «pakke i postkassen» og den ikke får plass så leveres pakken på ditt postkontor slik at du kan hente den der. Posten sender deg informasjonen som trengs slik at du får hentet pakken din.
Pakke i postkassen løsningen har begrenset sporing. Det betyr i praksis at når du bruker sporingsnummeret du får ved bestilling, så vil du kun se når pakken er ankommet Bring og Posten sine terminaler for videresendelse. Når pakken er levert i din postkasse så får du varsel fra Posten at pakke er levert.
- Pakke i postkassen med begrenset sporing. (maks 2 kg) Kr 89,-
- Pakke med full sporing levert på ditt hentested. Kr 139,-
- FRI FRAKT VED HANDEL OVER 1 000,- (gjelder hele butikken)
- Pakke levert på døren koster 259,- selv om du handler for over 1 000,-
Vi sender ut varer innen 2 – 4 virkedager.
Du vil motta en e-post med ditt sporingsnummer når varen er klar til sending fra vårt lager.
Du kan spore sendingen her.

Betalingsinformasjon
Hos oss kan du betale med Vipps, Vipps Hurtigkasse, Klarna og Paypal.
Betaler du med Vipps Hurtigkasse, MÅ din korrekte bostedsadresse være korrekt i Vipps sine systemer. Varen blir sendt til den registrerte adressen i Vipps.
Velger du Klarna som betalingsløsning kan du velge delbetaling, eller å få faktura med 14 dager forfall.
Ved valg av delbetaling eller faktura så er det Klarna som overtar fordringen.
Det er da Klarna sine betingelser som er gjeldende.
Kontakt Klarna om du har spørsmål vedrørende faktura fra Klarna eller delbetalinger.
Nei dessverre, vi sender bare innenlands i Norge.

Retur
Har du en endring på ordren din, send oss en henvendelse via kontaktskjemaet vår som du finner her.
Vi kan dessverre ikke garantere at endringer lar seg gjennomføre da vi sender ut varer fortløpende.
Logg inn på din konto i nettbutikken og gjør endring på adressen din der.
Er varen sendt så må du kontakte Bring kundeservice.
Bruk angrerett skjemaet du får når du har bestilt. Lov om angrerett gjelder. Varen må være i en slik tilstand at vi kan selge den igjen, dvs at pakning må være uåpnet og varen ubrukt.
15.1 Retur av varer: Ved retur av varer som faller utenfor angrefristen så må kjøper dekke kostnadene ved sending av varen tilbake til selger. Det tilfaller også et gebyr på kr 149,- da selger får ekstra arbeid med å håndtere den returnerte varen. Til våre vilkår
Er varen din ødelagt eller har noen form for skade når du mottar varen så må du kontakte oss her.
Oppgi ditt ordrenummer så kontakter vi deg og løser saken.
15.2 Uavhentede varer: Pakker som kjøper ikke henter på posten som blir returnert til selger, eller kommer i retur da kjøper ikke har gjort seg tilgjengelig ved levering av pakke på dør, vil bli belastet med et gebyr på kroner 200,- i tillegg til fraktkostnader for varene som kommer i retur.
Faktura med tilhørende dokumentasjon vil bli fakturert kjøper med 14 dagers forfallsdato.
Til våre vilkår