Ofte stilte spørsmål

Hvilke fraktmetoder er tilgjengelig?
  • Pakke levert på døren med sporing.
  • Pakke levert på postkontor i ditt område med sporing.
  • Pakke i postkassen med begrenset sporing. (maks 2kg)

Våre varer blir fraktet av Bring.

Kan alle varer leveres som pakke i postkassen?

Nei, det er kun mindre varer som kan sendes som pakke i postkassen. Maks vekt for denne løsningen er 2 kg. Om du ikke får opp valget «pakke i postkassen» i kassen så betyr det at sendingen er for stor for levering i postkasse.

Hva skjer hvis jeg har bestilt pakke i postkassen og den ikke passer i postkassen?

Hvis du har bestilt levering «pakke i postkassen» og den ikke får plass så leveres pakken på ditt postkontor slik at du kan hente den der. Posten sender deg informasjonen som trengs slik at du får hentet pakken din.

Hva betyr begrenset sporing?

Pakke i postkassen løsningen har begrenset sporing. Det betyr i praksis at når du bruker sporingsnummeret du får ved bestilling, så vil du kun se når pakken er levert inn for sending, og når Posten har levert pakken i din postkasse.

Hva koster frakten?
  • 98,- kroner for pakke med sporing levert på posten.
  • 69,- kroner for pakke i postkassen med begrenset sporing. (maks 2kg)
  • FRI FRAKT VED HANDEL OVER 498,- (gjelder hele butikken)
  • Pakke levert på døren koster 199,- selv om du handler for over 498,-
Når blir bestillingen sendt?

Vi sender ut varer innen 2 – 4 virkedager.
Du vil motta en mail til din registrerte e-post adresse med sporingsnummer når varen er sendt.

Du kan spore sendingen her.

Hvilke betalings metoder er tilgjengelige?

Hos oss kan du betale med Vipps, Klarna eller Paypal.

Kan man utsette betalingen eller få faktura?

Velger du Klarna som betalingsløsning kan du velge delbetaling, eller å få faktura med 14 dager forfall.
Ved valg av delbetaling eller faktura så er det Klarna som overtar fordringen.
Det er da Klarna sine betingelser som er gjeldende.
Kontakt Klarna om du har spørsmål vedrørende faktura fra Klarna eller delbetalinger.

Sender dere internasjonalt?

Nei dessverre, vi sender bare innenlands i Norge.

Hva om jeg trenger å endre bestillingen min?

Har du en endring på ordren din, send oss en henvendelse via kontaktskjemaet vår som du finner her.

Vi kan dessverre ikke garantere at endringer lar seg gjennomføre da vi sender ut varer fortløpende.

Hva om jeg trenger å endre leveringsadressen?

Logg inn på din konto i nettbutikken og gjør endring på adressen din der.

Er varen sendt så må du kontakte Bring kundeservice.

 

Hva om jeg ønsker å returnere en vare?

Bruk angrerett skjemaet du får når du har bestilt. Lov om angrerett gjelder. Varen må være i en slik tilstand at vi kan selge den igjen, dvs at pakning må være uåpnet og varen ubrukt.

15.1 Retur av varer: Ved retur av varer som faller utenfor angrefristen så må kjøper dekke kostnadene ved sending av varen tilbake til selger. Det tilfaller også et gebyr på kr 149,- da selger får ekstra arbeid med å håndtere den returnerte varen. Til våre vilkår 

Hva gjør jeg om varen jeg mottar er skadet?

Er varen din ødelagt eller har noen form for skade når du mottar varen så må du kontakte oss her.

Oppgi ditt ordrenummer så kontakter vi deg og løser saken.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min på posten?

15.2 Uavhentede varer: Pakker som kjøper ikke henter på posten som blir returnert til selger, eller kommer i retur da kjøper ikke har gjort seg tilgjengelig ved levering av pakke på dør, vil bli belastet med et gebyr på kroner 200,- i tillegg til fraktkostnader for varene som kommer i retur.

Faktura med tilhørende dokumentasjon vil bli fakturert kjøper med 14 dagers forfallsdato.

Til våre vilkår